با تعدادی از کودکان در باره اینکه چه چیزی باعث می شود تا پرستاران اطفال بهترشوند مشاوره شد
در جلسات انفرادی از 10 کودک بستری خواسته شد تا خصوصیات پرستار خوب و پرستار نه چندان خوب را مشخص نمایند. بر اساس این بررسی از کودکان سوال شد چگونه پرستاران کودک می توانند خوب باشند. آنها اظهار داشتند اگرچه پرستاران افراد خاصی با ویژگی های ذاتی هستند اما نیاز به آموزش دارند برای اینکه در پرستاری اطفال خوب باشند.
کودکان قادر به شناسایی سه حیطه یادگیری بودند که به خوب بودن پرستاران اطفال کمک می کند. محقق این سه حیطه را به صورت زیر تقسیم بندی نموده است: نگرشی و شخصیت حرفه ای، یادگیری شناختی و روانی حرکتی، یادگیری تجربی.
نتیجه آنکه مربیان پرستاری اطفال می بایستی در تدوین برنامه های یادگیری و یاددهی پرستاری اطفال با همکاران بالینی خود و مهم تر از همه کودکان در تعامل باشند
How to make good children's nurses: children's view