تو از هر در که باز آیی بدین خوبی و زیبایی - دری باشد که از رحمت به روی خلق بگشایی "همه چیز در حال بهبود است" هنگامی که این کلام را بر زبان بیاورید خواهید دید که چگونه قدرتمند ترین نیروی جهان دست به کار می شود و شرایط را بهبود می بخشد
شما در یک رستوران فست فود مرکز شهر کار می کنید
سیاست انجا این است بدون پرداخت پول نمی توانید غذا بخورید
مستقیم از کلاس سر کار امده اید و گرسنه اید
سوپروایزرتان هم نیست
پس برای خودتان چیزی درست می کنید و می خورید
استدلال تان در این باره چیست؟
سرزنش خود sanction-Self
تعهد گریزی اخلاقی Moral Disengagement
یکی از سوالات محوری روانشناسی اخلاق این است که چرا افراد علی رغم استدلال یا باورهای اخلاقی دست به رفتارهایی خلاف اخلاق می زنند ؟
خنثی سازی اخلاقی
تعهدگریزی اخلاقی
توجیه اخلاقی
برچسب زدن مدبرانه
جابجایی مسئولیت
بی اعتنایی به پیامدها
تحریف پیامدها
انسانیت زدایی
نسبت دادن سرزنش
گرایش های جامعه یار
یافته های یک پژوهش نشان می دهد حداقل یک بار اقدام به تقلب در میان دانشجویان ایرانی دارای شیوعی بالاتر از 97 درصد است.
برنامه درسی پنهان
اموختن از همتایان -
یادگیری اجتماعی
منبع https://ethicsjournal.ir/article-1-2945-en.pdf
انواع تعهدگریزی اخلاقی در استدلال در باره تقلب:
نسبت دادن سرزنش -انسانیت زدایی - تحریف واقعیت - تقسیم مسئولیت - جابه جایی مسئولیت - مقایسه ی سودمند- برچسب زدن مدبرانه – توجیه اخلاقی - نادرست دانستن
در پاسخ به درخواست شما دانشجویان و همکاران گرامی کمیته پژوهش های دانشجویی با همکاری کمیته دانشجویی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه کارگاه مقاله نویسی را برگزار می کند.
#سوال_شما
چند ماهه نمیدونم چجوری #انگل آمیب رفته داخل رودم و رودم ملتهب شده خونریزی شدید داشتم بستری شدم با دارو کمی کنترل شد ولی متاسفانه هنوز خوب نشدم دوباره عود کرده ما شهرستانیم
لطفا اگه دکتر خوب تهران میشناسین یا کدوم بیمارستان بیام هم هزینش زیاد گرون نباشه هم دکتر خوب داشته باشه
اگه میشناسین از همکاراتون اصلا خوب میشم یا باید جراحی شم.
لطفا در این مورد انگل آمیب از همکاراتون بپرسید آیا درمان داره؟
التهاب شدید روده دارم
متاسفانه دارو ها جواب نمیده
پاسخ
از راه اب و غذای الوده مبتلا شده اید
و زندگی در شرایطی که بهداشت پایینی دارد
نیاز به جراحی ندارد
نیاز به امدن تهران ندارد
درمان آنتی بیوتیک آمیب کش است
رعایت بهداشت و دست شستن و پرهیز از غذاهای الوده حتما لازم است برای همه اعضای خانواده
#پی_نوشت
#آمیبیازیس یک عفونت انگلی روده است که توسط آمیب انتاموبا هیستولیتیکا یا E. histolytica ایجاد می شود. علائم #آمیبیازیس شامل مدفوع شل، گرفتگی شکم و درد معده است. با این حال، اکثر افراد مبتلا به آمیبیازیس علائم قابل توجهی ندارند.
جلسه دفاع پروپوزال آقاي ياشار ماجدي دانشجوي كارشناسي ارشد پرستاري ويژه
با عنوان "بررسي ويژگي هاي روانسنجي پرسشنامه تجارب بيماران از بستري بودن در بخش مراقبتهاي ويژه مراكز آموزشي و درماني دانشگاه علوم پزشكي گلستان"
شنبه مورخ 1403-04-30ساعت 12در اتاق كارگاه
به نامِ خدایِ سمیع و بصیر | خطاپوشِ بخشندۀ بی نظیر
برای یافتن اطلاعاتی دانشگاه لتبریج را در گوگل سرچ کردم
به این اطلاعات رسیدم
و نشان از آن دارد که دانشگاه وسیعی است
دکتر جمشید فرجی از اعضای هیات علمی روانشناسی (سابق) دانشکده پرستاری و مامایی در دانشگاه لتبریج مشغول هستند
و در حیطه نوروساینس - تحقیقات روی رت و مغز و تعاملات اجتماعی پژوهش می کنند
-
گردهمایی های تعطیلات به افراد این فرصت را می دهد که استراحت کنند و با دوستان و خانواده از خود لذت ببرند. چنین برخوردهای اجتماعی می تواند پادزهری برای استرس باشد و در سطح بیولوژیکی، سطح هورمون پیوند اکسی توسین را افزایش دهد و حتی به طول عمر کمک کند.
مطالعه جدیدی که توسط دکتر جمشید فرجی، همکار آزمایشگاه دکتر گرلیند متز در مرکز کانادایی علوم اعصاب رفتاری در دانشگاه لتبریج انجام شد، نشان داد که موشهای صحرایی که در محیطهای اجتماعی غنی شدهاند، سطح اکسی توسین و سن بیولوژیکی بالاتری داشتند. جوانتر از سن تقویمی خود بود.
در حالی که هم مردان و هم زنان از این مزیت بهره مند شدند، تأثیرات در زنان بیشتر بود. این مطالعه که با همکاری محققان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و موسسه علوم اعصاب ابن سینا در ایران انجام شد، اخیرا در مجله eLife منتشر شده است.
فرجی می گوید: موش ها حیوانات اجتماعی هستند و به جای اینکه آنها را با اسکان انفرادی فقیر کنیم، از مسکن استاندارد استفاده کردیم و حیوانات را از نظر اجتماعی غنی کردیم. در مطالعه خود، برخی از موشها را با دو یا سه همراه و برخی دیگر را با 10 یا 11 همراه نگهداری کردیم.
متز میگوید: «ما دریافتیم که محیط بزرگ جامعه، سطوح بالاتری از اکسی توسین تولید میکند، بهویژه در زنان «غنیسازی اجتماعی منجر به جستجوی جدیدتر در یک کار راهرو شد، یک آزمون رفتاری برای موشها. معلوم شد که زنان این وظیفه را بسیار متفاوت از مردان زمانی که در خانههای اجتماعی قرار میگرفتند، کشف میکردند.»
محققان همچنین می خواستند ثابت کنند که اکسی توسین به طور علّی در میانجی تأثیرات غنی سازی اجتماعی نقش دارد، بنابراین برخی از موش ها یک آنتاگونیست اکسی توسین دریافت کردند که ترشح اکسی توسین را مهار می کرد.
فرجی میگوید: «موشهایی که آنتاگونیست اکسی توسین دریافت کرده بودند، رفتار اکتشافی مشابهی از خود نشان ندادند.
دعوت برای ارسال مقاله از نوع نامه به سردبیر
سلام و وقت بخیر
برای شماره زیر چاپ مجله پرستاری و مامایی
امکان چاپ یک نامه به سردبیر هست
موضوع می تواند مسائل برجسته و مهم و قابل توجه و یا جدید در حیطه های پرستاری یا مامایی یا آموزش یا اخلاق و یا سلامت باشد
این نوع از مقالات با تعداد کلمات 500 تا حداکثر 1000 کلمه هستند
Invitation to submit an article in the form of a letter to the editor
Dear Professor,
Greetings,
For the upcoming issue of the Journal of Nursing and Midwifery, there is an opportunity to publish an editorial letter. The subject matter could address significant, important, and noteworthy issues or recent developments in the fields of nursing, midwifery, education, ethics, or health.
This type of article should be between 500 to 1000 words in length.
Prof. Leila M Jouybari
Editor in Chief : J Res Dev Nurs Midwifery
jouybari@goums.ac.ir
مهلت این دعوت: هفت روز
مرداد ماه 1403
كارگاه آموزشي با همكاري دانشكده پرديس بين الملل
اصول مكاتبات دانشگاهي بين الملل به زبان انگليسي
چهارشنبه 3مرداد 1403 ساعت 9صبح – مدرس: دكتر كيانا ژاله - گروه هدف: اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين
كارگاه آموزشي مديريت تعارض
استراتژي هاي خودمراقبتي اعضاي هيات علمي
يكشنبه 14 مرداد ماه 1403 ساعت 9:30- مدرس: دكتر زهرا ميرزائي- گروه هدف: اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه مكان: دانشكده پزشكي - سالن شهيد سليماني
كارگاه آموزشي با همكاري مركز آموزشي درماني پنجم آذر
آشنايي با كاربرد هوش مصنوعي در پژوهش
چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403 ساعت صبح 10 سالن آمفي تئاتر مركز آموزشي درماني پنجم آذر ساختمان نبوي طبقه پنجم -
دكتر مرتضي اخوت گروه هدف اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه
دومين همايش مجازي "كارنامه اجتماعي سلامت دانشگاه علوم پزشكي گلستان" چهارشنبه 22 مرداد ماه 1403 ساعت 8 صبح لغايت 12- داراي امتياز فرهنگي- گروه هدف: اعضاي محترم هيات علمي ،كاركنان و دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور - سامانه برگزاري https://cmelearn.ir
كارگاه آموزشي كشوري با همكاري دانشكده پرستاري و مامايي و شبكه ملي تحقيقات پرستاري
اخلاق در مطالعات كيفي
سه شنبه 23 مرداد ماه 1403 ساعت 12:30 - مدرس دكترنازآفرين قاسم زاده - داراي امتياز فرهنگي -
گروه هدف: اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين و دانشجويان تحصيلات تكميلي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور -
لينك ورود https://cmelearn.ir
كارگاه آموزشي با همكاري دانشكده پرستاري و مامايي
ابزارهاي سنجش شيوه يادگيري و سنجش پيشرفت تحصيلي
دوشنبه 29 مرداد ماه 1403 ساعت 12:15 - مدرس دكتر ليلا جويباري
گروه هدف، اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه -
لينك ورود http://10.75.10.109/live
كارگاه آموزشي كشوري با همكاري دانشكده پرستاري و مامايي و شبكه ملي تحقيقات پرستاري
اخلاق در آموزش
سه شنبه 30 مرداد ماه 1403 ساعت 12:30 -
مدرس دكتر نازآفرين قاسم زاده - داراي امتياز فرهنگي
گروه هدف، اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين و دانشجويان تحصيلات تكميلي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور -
لينك ورود https://cmelearn.ir
امروز
۱۹ تیر
و فردا ۲۰ تیر 1403
آزمون جامع دانشجویان دکترای پرستاری
در نوبت صبح و عصر
برگزار می شود
به فاصله یک هفته آزمون شفاهی به صورت مصاحبه ساختارمند اجرا
می شود.
اخیرا دو عزیز از جامعه پرستاری درگذشتند:
خانم بارانی که دانش اموخته کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت ویژه از د.ع.پ. گرگان بودند
و خانم تربتی پرستار گرامی مرکز اموزشی درمانی
از خداوند برای خانواده های آنان طلب صبر و ارامش داریم و برای این عزیزان رحمت واسعه الهی در ادامه سفر تکامل روح داریم
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
4- كارگاه آموزشي وبيناري با همكاري دانشكده پرستاري و مامايي
" اهداف رفتاري و تاكسونومي اهداف بر اساس حيطه هاي يادگيري"
دوشنبه 18 تيرماه1403 ساعت دوازده و ربع - مدرس دكتر ليلا جويباري گروه هدف، اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه -
لينك ورود http://10.75.10.109/live
به نقل از دفترچه سازمان سنجش
سهمیه گلستان
سال تحصیلی 1404-1403
پرستاری سالمندی - 3 دانشجو
با پرداخت شهریه - 0
پرستاری کودکان - 3 دانشجو
با پرداخت شهریه - 1 دانشجو
پرستاری مراقبت ویژه - 3 دانشجو
با پرداخت شهریه - 1 دانشجو
مشاوره در مامایی- 3 دانشجو
با پرداخت شهریه - 1 دانشجو
DOI: 10.18502/ijph.v53i3.15135
Abstract
Background: Several studies have evaluated the effects of lavender essential oil on the anxiety of hemodialysis (HD) patients, but most of them did not estimate the pooled effect size. The current systematic review and meta-analysis was conducted to evaluate the effects of lavender on anxiety and fatigue among HD patients.
Methods: Eligible studies were selected based on the PRISMA steps and protocol. Literature was retrieved from PubMed, Web of Science, Scopus databases, Cochrane, ClinicalTrials.gov, and Google Scholar Search Engines until Sep 2022. The risk of bias and analysis were evaluated using version 2 of the Cochrane risk-of-bias tool and STATA v.14 software, respectively. Effect sizes were pooled using random effect models.
Results: Nine studies were included. Lavender oil significantly reduced the average anxiety of HD patients compared to the control group (SMD: -2.51, 95% CI: [-3.56, -1.45], Z=4.67, P<0.001, I2 :89.9%). Also, it significantly reduced the average fatigue compared to the control group (SMD: -1.56, 95% CI: [-2.49, -0.63], Z=3.29, P=0.001, I2:92.2%). Subgroup analysis indicated controversial results regarding session frequency and drop number of lavender oil.
Conclusion: Using Lavender oil significantly reduced fatigue and anxiety in HD patients.
Keywords: Anxiety; Aromatherapy; Fatigue; Hemodialysis; Lavender; Meta-analysis.
Copyright© 2024 Firooz et al. Published by Tehran University of Medical Sciences.
دلتنگی و احساس غربت در دانشجوی ترم اول پرستاری: یک گزارش مورد آموزشی
FA Mojarad, MAH Gorji, L Jouybari, T Yaghuobi - Journal of Nursing Education (JNE), 2024
با توجه به انتخابات دوره جدید هیات مدیره انجمن ان.اف ایران
خانم ارزو کردیان دانش آموخته پرستاری و کارشناس پرستاری (بابلسر) و دکتر فاطمه رضایی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بابل در انتخابات رای حداکثری آوردند و به عضویت هیات مدیره در آمدند.
اخیرا مقاله ای در باره اهمیت خود مراقبتی در بیماری های نادر در نشریه آموزش پرستاری منتشر شد
http://jne.ir/article-1-1583-fa.pdf
Kordian Arezoo, Rezaei Fatemeh
همایش کارنامه اجتماعی سلامت 22 مرداد برگزار می شود
در سالن همایش های رازی هستم
تهران
دانشگاه ع پ ایران
6 تیر - گروه پرستاری دانشگاه ع پ گلستان هم در این کنگره - در بخش پرستاری پانل ایمنی در پرستاری کودکان را اجرا می کند
ساعت 8:10 دکتر جلیلی روانپزشک دانشیار دانشگاه ایران
چه کسی نرمال است - اگوسنتر - به چه چیزی می گوییم هنجار - خوداگاه و ناخوداگاه - چرا رفتار خودمان را نرمال می بینیم و رفتار دیگران را تا حدی قابل سرزنش - ایا این از خودخواهی ما است - مشخصات ادم هنجار چیست؟ بچه هنجار چیست و ادم بزرگ بهنجار بشود - پرورش چنین انسانی - هفتاد درصد مراجعه به طبیب برای مشکلات جسمی، روانی است سوماتوفرم می گوییم - فروید یکی از کارهای بزرگی که کرد این بود که دوران زندگی را تقسیم بندی کرد از دهانی تا مقعدی و ... و گفت اگر هر کدام از این ها را بهنجار طی نکند بعدا دچار چه مشکلی می شوند و اگر حوائج بجه زیر یک سال خوب طی نشود بقیه خوب نمی شود این همه کارگاه های شیردهی در کشور تشکیل شد امیدوارم موفق باشند اما اگر ناموفق طی شود ... چقدر بیمار پیررابین نزد ما می اورند با و جود این که عمل هم شده است ولی باز هم غذا خوب نمی خورد - پیررابینی ها را تعقیب کردند تا سن سی سالگی و دیدند دچار سو مصرف مواد می شوند چرا؟ چون نیازهای دهانی بچه براورده نشده بود - فروید می گوید ادم نرمال افسانه است - دانشمند دیگر ملانی کلین می گوید کسی است که بتواند با هیجانات خود کنارش بیاد - توانایی عشق ورزیدن داشته باشد - توانایی لذت بردن از زندگی داشته باشد - اریکسون صاحب نظر بی نظیری بود - اعتماد اساسی در برابر بی اعتمادی - بچه زیر یک سال باید اعتماد از دنیا به دست بیاورد - زمانی که حوائجش براورده شود هر لوس بازی که بخواهد می تواند در بیاورد - اعتماد در دنیا شکل می گیرد. در سن جوانی می گوید صمیمت در مقابل انزوا - جزوه ننوشته است حالا من شب امتحان بدهم جزوه ام را بدهم به او ! - همه فازها را می شمرد می رسد به سالمندگی این چه زندگی بود ما کردیم! این میشه یاس! یکی دیگر می گوید نه بد نبود کارهایی کردیم شاگردهایی را بار آوردیم . اوتو رانک می گوید توان این که زندگی بدون ترس و لرز داشته باشد مسئولیت اعمال زندگی خودش را به عهده بگیرد. از چه سنی باید ؟ از سن یک سالگی به بعد . قشقرق راه انداختن و جیغ و داد کردن چرخ خودش است باید اجازه بگیری نمی تونی از دستش بگیری - بخشندگی پسندیدهه است مواظب باش بچه ها خوراکی ات را نخورن! تا اون مادری که می گوید پرتقالت را نصف کن به دوستت هم بده - در سه چهار سالگی چطوره این ابنات را به داداشم هم بدهم! کی زده کاسه را زده شکسته است . من بودم من زدم - داد نزن - جیغ نزن - اروم بگو - کدام پدر کدام مادر می تواند بچه را این طور تربیت کند؟ دیگران را سرزنش می کنم؟ blame others در 9 تا 11 سالگی - اقای کلبرگ بیشتر مطالعاتش را در پنسلوانیا گذرانده است سطوح اخلاقی را عالی توصیف می کند اگر قرار باشد معنویت درونی اتفاق بیفتد در سن 11 سالگی رخ میدهد اگر معلم هم نبود تقلب نکنم در هشت سطح این ها را می شمرد - چطوری این بچه ها را نرمال بار بیاوریم و اگر موفق نشدیم چه می شود اختلال سلوک و اختلال ... دروغ گفتن و چاقو در جیب گذاشتن و تو روی معلم ایستادن - اکثر پدر مادرها این ها را بهنجار تلقی می کنند ... اول کار درمانگر و رفتاردرمانگر باید دخالت کند وگرنه اولین اسلحه دارو است - سایکوفارماکوتراپی نباید اولین اسلحه ما باشد باید اول از رفتار درمانی استفاده کنیم. بهترین درمانگر کیه ؟ ایا خود پدر و مادر؟ بله پدر و مادر بهنجار بهترین درمانگر هستند- یکی زورگو نباشد و یکی خیلی حلیم باشد - گرید دوم پدربزرگ و مادربزرگ ها .... امار طلاق در ایران سه به یک یا چهار به یک است امار وحشتناکی است. نتیجه چه می شود : بزهکاری، اعتیاد ، طلاق delinquency - addiction - divorce
همزمان با کنگره پزشکی کنگره پرستاری هم برگزار می شود
با سلام و تحيات الهي
احتراماٌ به استحضار مي رساند؛ واحد توانمندسازي اساتيد اين مديريت در نظر دارد كارگاه هاي آموزشي به شرح ذيل را در تير ماه 1403 برگزار نمايد. مقتضي است ترتيبي اتخاذ فرماييد، مراتب به نحوي مطلوب به اطلاع اعضاء محترم هيات علمي و مدرسين آن حوزه رسانيده شود.
عنوان كارگاه هاي آموزشي واحد توانمندسازي اساتيد در تيرماه 1403:
1- كارگاه آموزشي( حضوري ) با همكاري دانشكده دندانپزشكي " مباني برنامه ريزي درسي با تاكيد بر طرح درس" شنبه 9 تيرماه 1403 ساعت10صبح مكان: سالن جلسات دانشكده دندانپزشكي- مدرس دكتر مازيار رستمي گروه هدف اعضاي محترم هيات علمي دانشكده دندانپزشكي بويژه اساتيد با سابقه خدمت آموزشي كمتر از 5 سال دانشكده دندانپزشكي
2-كارگاه آموزشي( حضوري ) با همكاري مركز آموزشي درماني پنجم آذر " آزمون هاي استدلال باليني" دوشنبه 11 تيرماه 1403 ساعت 12 مكان:سالن آمفي تئاتر مركز آموزشي درماني پنجم آذر( ساختمان نبوي طبقه پنجم) - مدرس دكتر ليلا جويباري گروه هدف اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه بويژه اساتيد باليني
3-كارگاه آموزشي وبيناري "مقاله نويسي انگليسي و نقد مقاله"سه شنبه 12 تيرماه 1403 ساعت 10:30 مدرس دكتر مهين قلي پور گروه هدف، اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه - لينك ورود http://10.75.10.109/live
4- كارگاه آموزشي وبيناري با همكاري دانشكده پرستاري و مامايي" اهداف رفتاري و تاكسونومي اهداف بر اساس حيطه هاي يادگيري" دوشنبه 18 تيرماه1403 ساعت دوازده و ربع - مدرس دكتر ليلا جويباري گروه هدف، اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه - لينك ورود http://10.75.10.109/live
5- كارگاه آموزشي( حضوري ) با همكاري مركز آموزشي درماني پنجم آذر " نحوه تدوين و اجراي طرح نوآورانه آموزشي و دانش پژوهي " سه شنبه 19 تيرماه 1403 ساعت 12 سالن آمفي تئاتر مركز آموزشي درماني پنجم آذر( ساختمان نبوي طبقه پنجم) - مدرس دكتر موسي قليچي قوجق گروه هدف اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه بويژه اساتيد باليني
6- كارگاه آموزشي(حضوري) با همكاري مركز آموزشي درماني آل جليل آق قلا" پزشكي مبتني بر شواهد(EBM)" شنبه 23 تيرماه 1403 ساعت 8صبح سالن آمفي تئاتر مركز آموزشي درماني آل جليل - مدرس دكتر مهسا بشارت گروه هدف اعضاي محترم هيات علمي و مدرسين دانشگاه بويژه اساتيد باليني
دومین همایش کارنامه اجتماعی سلامت 2 (مجازی – کشوری)
دوشنبه 22 مرداد 1403 توسط معاونت آموزشی دانشگاه، مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، دانشکده پرستاری و مامایی و کمیته تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می شود.
هدف از برگزاری همایش: تبادل تجربیات اجتماعی موفق اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارکنان/ ترویج فرهنگ پاسخگویی اجتماعی اساتید و دانشجویان/ ترغیب انگیزه اساتید و دانشجویان به فعالیت در موسسات خیریه و سازمان های مردمی، تولید محتوا در حوزه مشارکت اجتماعی، فعالیت های اجتماعی دانشجویان، فعالیت های داوطلبانه و انسان دوستانه است.
محورهای همایش شامل موارد زیر است:
از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دعوت می شود تا با ارسال تجربیات اجتماعی سلامت و فعالیت های داوطلبانه خود در حیطه سلامت به صورت چکیده تجربه موفق، فیلم کوتاه، چکیده های اینفوگرافیک، چکیده های مصور، چکیده های صوتی، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی، پایان نامه، فعالیت اجتماعی در فضای مجازی در این همایش شرکت نمایند.
ارسال اثر به ایمیل: health.social.resume@gmail.com
مهلت ارسال اثر: دوشنبه یک مرداد 1403 تا ساعت 24 است.
برای مطالعه راهنمای ارسال اثر به سامانه جامع همایش های دانشگاه علوم پزشکی گلستان مراجعه شود.
congress.goums.ac.ir
بستر اجرای برنامه :CMElearn.ir
آثار منتخب توسط کمیته علمی داوری و موارد برگزیده به عنوان سخنرانی انتخاب می شوند و تعدادی بر اساس امتیاز حاصله به صورت چاپ در کتابچه الکترونیک منتشر می شوند.
معاون آموزشی دانشگاه: دکتر سعید امیرخانلو
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه: دکتر جهانبخش اسدی
رئیس همایش: دکتر لیلا مهستی جویباری
دبیر علمی: دکتر فاطمه مهرآور
دبیر اجرایی: دکتر مازیار رستمی
شماره تماس دبیر علمی:
خانم دکتر فاطمه مهرآور 09128937199
تماس مستقیم کارشناس همایش:
خانم نسيمه نجفی 01732451723