جمعه هفدهم خرداد ۱۳۹۲ - ۳:۳۱ ب.ظ - دکتر لیلا (مهستی) جویباری -
مطالعه ای در ژاپن
ابزاری برای سنجش رضایتمندی خانواده های داغدار دریافت کننده مراقبت های تسکینی درمانگاهی
اگرچه رضایتمندی یک پیامد مهم در مراقبت پزشکی به شمار می رود ولی ابزارهای معتبری وجود ندارد که رضایت خانواده را از دریافت مراقبت تسکینی بیمارستان محور ، به صورت کمی گزارش نماید
در این پایش ملی ابزار اندازه گیری رضایت مراقبین غیررسمی از دریافت خدمات مراقبت تسکینی درمانگاهی، از نظر اعتبار و اعتبار ابزار مورد بررسی قرار گرفت.
شصت سوال در قالب یک پرسشنامه برای 1344 خانواده داغدار - که یکی از اعضای خانواده خود را در پنجاه واحد مراقبت تکسینی از دست داده بودند به صورت پستی ارسال شد. 850 نفر پاسخ دادند - میزان پاسخدهی 64درصد بود . بررسی شد....
ابزاری برای سنجش رضایتمندی خانواده های داغدار دریافت کننده مراقبت های تسکینی درمانگاهی
اگرچه رضایتمندی یک پیامد مهم در مراقبت پزشکی به شمار می رود ولی ابزارهای معتبری وجود ندارد که رضایت خانواده را از دریافت مراقبت تسکینی بیمارستان محور ، به صورت کمی گزارش نماید
در این پایش ملی ابزار اندازه گیری رضایت مراقبین غیررسمی از دریافت خدمات مراقبت تسکینی درمانگاهی، از نظر اعتبار و اعتبار ابزار مورد بررسی قرار گرفت.
شصت سوال در قالب یک پرسشنامه برای 1344 خانواده داغدار - که یکی از اعضای خانواده خود را در پنجاه واحد مراقبت تکسینی از دست داده بودند به صورت پستی ارسال شد. 850 نفر پاسخ دادند - میزان پاسخدهی 64درصد بود . بررسی شد....
ادامه دارد